niedziela, 11 października 2015

Kim być w przyszłości?

Zastanawiałeś się już kim będziesz, albo chcesz być w przyszłości?



Jedni zastanawiają się nad tym latami, drudzy myślą, że "co będzie to będzie, czas pokaże".. 

Ja już miałam wiele planów, wiele myśli. Największy problem sprawia mi wybór szkoły średniej.. Czy iść do technikum, czy liceum. Już od dłuższego czasu ludzie mówią mi, że moja przyszłość, mój zawód zależy od tego do jakiej szkoły pójdę... Więc pierw muszę wiedzieć kim chcę być, żeby wiedzieć do jakiej szkoły iść!  

Na początku chciałam się zająć reklamami.. Następnie chciałam być psychologiem, potem nauczycielką wczesnoszkolną, przedszkolanką... A takim bardzo bardzo "nierealnym" marzeniem jest bycie aktorką

Ale dlaczego nierealnym? Co mnie takiego blokuje? Mam dopiero 15 lat. W tym wieku możemy (jeszcze) być kim chcemy, ponieważ dopiero zaczynamy... 

Fakt, nie będzie to tak łatwe jak zostanie przedszkolanką, ale trzeba walczyć o własne marzenia. 
Pierwszą trudnością będzie dostanie się do szkoły teatralnej (Łódź bądź Kraków).  Dlatego lepiej ukończyć technikum niż liceum. Po technikum mamy zawód. 
Potem trzeba jakoś się wybić, zaistnieć... Castingi itd. 
Wiem, że to nie będzie łatwe. Ale gdy nie spróbuję to się nie dowiem. 

Pamiętajcie... jesteście młodzi, macie czyste karty! Chcesz być lekarzem? Możesz być! Skupiaj się na biologi, idź do szkoły w której będziesz miał możliwość się rozwijać, obieraj swoje kierunki. Chcesz być sportowcem? Trenuj! :) Dąż do celu, nic cię nie blokuje. 


9 komentarzy:

  1. Mam nadzieje że uda ci się spełnić swoje marzenie i zostać aktorką :* Trzymam za ciebie kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog i powodzenia w dalszym pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki,abyś spełniła swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skomentuję to z mojego punktu widzenia- człowiek już w Twoim wieku-15 lat- powinien dokładnie wiedzieć, czego chce i jak to chce osiągnąć. To szkoła ponadgimnazjalna ma ogromny wpływ na Twoje życie i przede wszystkim na studia, jakie wybierzesz. To życie weryfikuje, czy naprawdę ktoś jest w stanie w całości poświęcić się dla np. studiów medycznych czy też dla bycia sportowcem. Nasz system nauczania bardzo nas ogranicza, jeżeli człowiek jest nie do końca przekonany, co chce robić w przyszłości, dlatego ostatni akapit jest słuszny, ale tylko dla ludzi, którzy są na początku gimnazjum.
    Pozdrawiam,
    Agnes z http://czekajacnanatchnienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często ludzie na studiach nie wiedzą co chcą robić.. :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy wpis, z pewnością będę zaglądać!
    Pozdrawiamy :) mywindreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis, z pewnością będę zaglądać!
    Pozdrawiamy :) mywindreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post :) ja też się zawsze zastanawiałam kim będę i zmieniałam zdanie co do tego z 10 razy.. a teraz mam 20 lat i nadal nie wiem kim bym chciała być, a Tobię życzę spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Często problemem jest brak wiary w siebie. Zycze ci powodzenia:)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń